팝송부르기

Can't help falling in love 사랑에 빠지지 않을 수 없어

아데니움 2015. 11. 25. 17:08

 

 

wise men say

현명한 이들이 말하길

only fools rush in

오로지 바보들만이 목숨 걸고 매달린다고 했죠

But I can't help falling in love with you

그러나 내가 당신과 사랑에 빠지는 걸 어쩔 수 없네요

Shall I stay

내가 가만히 있어야 하나요

Would it be a sin If I can't help falling in love with you

만약에 내가 당신과 사랑에 빠지는 걸 어쩔 수 없다면

그것은 죄가 될까요?

 

Like a river flows surely to the sea

강이 당연히 바다를 향해 흐르는 것처럼

Darling so it goes

그대여 그것도 그래요

somethings are meant to be

어떤 것들은 그렇게 될 수밖에 없어요

take my hand

내 손을 잡아요

take my whole life too

내 모든 삶도 가지세요

for I can't help falling in love with you

내가 당신과 사랑에 빠지는 것을 어쩔 수 없네요

for I can't help falling in love with you